Serwis restauracyjny – SkillsPoland 2022

Wizyta w restauracji, to przede wszystkim przeżycia gastronomiczne, jednak nie tylko. Kluczowym składnikiem zadowolenia klienta, jest jakość obsługi. Współcześnie bardzo duża część opinii wystawianych punktom gastronomicznym za pośrednictwem Internetu, dotyczy właśnie relacji pomiędzy klientem, a serwisem.
Kelner musi bardzo dobrze znać wszystkie pozycje zawarte w menu restauracji. Jest kompetentny, by z łatwością opowiadać o kuchni, którą reprezentuje dana potrawa, wymieniać użyte składniki i ich pochodzenie. Jednocześnie zna i rozumie metody, które kuchnia wykorzystuje przy przygotowaniu i podawaniu potraw oraz jakie narzędzia i technologie do tego wykorzystano.
Serwis restauracyjny wyróżnia się także nienagannym ubiorem, dobrymi manierami oraz szczególną dbałością o higienę osobistą. Kluczowe są tutaj także umiejętności komunikacyjne, pozwalające z łatwością prowadzić obsługę nawet najbardziej wymagającego klienta restauracji.
Z przyjemnością informujemy, że nominację do udziału w Finale SkillsPoland 2022 w konkurencji Serwis Restauracyjny uzyskali następujący Uczestnicy:
- Katarzyna Pytel
- Aleksandra Stańczyk
- Wiktoria Wróbel
- Izabela Gromek
- Roman Yurchenko
- Magdalena Galica
- Łukasz Kobyłecki
Gratulacje dla nominowanych i podziękowania za udział dla pozostałych Kandydatów!

Ekspert: Przemysław Pasikowski
Absolwent Francuskiej Szkoły CFA Louis Prioux oraz poznańskiej WSGiH. Współzałożyciel Firmy Gastro Staff, obsługującej od strony kelnerskiej najważniejsze wydarzenia kulinarne w Polsce, między innymi: Transatlantyk oraz Galę Gault & Millau.
Swoją świadomość gastronomiczną kształtował we francuskich i polskich hotelach, a umiejętności managerskie zdobywał podczas kierowania gastronomią w hotelach o standardzie 4 i 5*.
Pasjonat wina, alkoholi szlachetnych oraz restauracji wyróżnionych przez przewodnik Michelin.